.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
70 درصد گاز مازندران قطع است

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: قطعی گاز در دو شهر مازندران به حالت بحرانی رسیده و 70 درصد گاز شهرهای مازندران قطع است. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد مصطفی قربانی، صبح سه شنبه در جلسه ستاد بجران مازندران با تاکید بر صرفه جویی گاز در مناطق مختلف این استان افزود: 60 درصد گاز بهشهر، 60 درصد گاز نکاء، 55 درصد گاز ساری، 85 درصد گاز قائمشهر و بین 20 تا 30 درصد گاز شهرهای بابل، آمل و بابلسر دوباره ا از دیشب قطع شده است.

وی خاطرنشان کرد: سایر شهرهای مازندران نیز در حال حاضر با افت مقطعی فشار گاز مواجه هستند.

سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه میزان فشار گاز از رامسر به استان کاهش یافته است، ادامه داد: وضعیت قطعی گاز در استان بحرانی شده است.

قربانی با بیان اینکه درصدد کنترل افت فشار گاز در شهرهای مازندران هستیمف یادآور شد: تزریق گاز از برخی نقاط دیگر کشور به استانهای شمالی، سبب قطعی گاز در 15 استان کشور شده است.

این مسئول با اظهار تاسف از اینکه 11 دستگاه اجرایی برای چهارمین بار پس از قطع شدن اقدام به وصل مجدد گاز دستگاه خود کرده اند، اظهار داشت: اسامی دستگاه های متخلف به مقامات ارشد استان و کشور اعلام خواهد شد.

سرپرست شرکت گاز مازندران با بیان اینکه روزهای گذشته بجرانی ترین روزها برای شرکتهای گاز استانها بوده است، بیان داشت: سرمای هوا دیشب در 24 استان کشور بی سابقه بوده است.

استاندار مازندران نیز در این جلسه طی سخنانی با اشاره به اینکه از امروز قطعی گاز به شهرهای شرقی مازندران نیز سرایت خواهد کرد، تصریح کرد: مشکل قطعی گاز، کشوری است و باید همه مسئولان کشور اهتمام جدی برای رفع این معضل داشته باشند.

ابوطالب شفقت با اشاره به اینکه سلامت مردم اصل اساسی در کشور است از تعطیلی تمامی ادارات، مدارس و دستگاه های اجرایی استان به غیر از دستگاه های خدماتی استان برای امروز در این استان خبر داد.

وی با انتقاد از عملکرد سازمان بازرگانی مازندران برای کنترل نامحسوس در صنف لوازم خانگی برای فروش بخاری های برقی با قیمت های بالا در شهرهای ساری و قائمشهر خاطر نشان کرد: رسانه ها باید صنوف متخلف در این موضوع را به مردم معرفی کنند.

قطع گاز در مازندران از یک هفته پیش زندگی مردم این استان را مختل کرده است.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.503 seconds.